Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei

Plată autorizații

Modalitatea de plata a autorizatiilor

* Plata autorizatiilor de transport rutier international de marfa si a autorizatiilor multiple CEMT eliberate de institutia noastra se face in contul Ministerul Transporturilor si Infrastructurii nr. RO58TREZ7005032XXX001068, deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiul Bucuresti. Precizam ca Ministerul Transporturilor si Infrastructurii are codul fiscal cu numarul 13 63 33 30.
Suma este de 6.7 lei pentru fiecare autorizatie, indiferent de tip sau tara, nu este purtatoare de TVA, pentru aceasta suma nu se emite factura, decontarea fiind identica cu cea a altor taxe care se platesc catre bugetul de stat.
Pe spatele ordinului de plata se vor mentiona numerele de rezervare atribuite automat de SIAE pentru care s-au achitat autorizatiile. 

* Va reamintim, referitor la dovezile de plata autorizatii transmise prin e-mail sau prin delegat (plati efectuate pentru a acoperi contravaloarea autorizatiilor solicitate), ca este necesar ca acestea sa fie procesate/executate, nu doar inregistrate sau transmise catre banca. Se transmite op vizat de banca sau extras de cont cu rulajul zilei, obligatoriu fiind sa apara starea platii, datele destinatarului platii dar si datele platitorului.

Acest lucru va este solicitat datorita faptului ca A.D.R. nu poate verifica sumele incasate de catre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, reprezentand plati pentru autorizatii.

Orice dovada de plata transmisa, pe care nu apare statusul platii (procesat/executat), datele de identificare ale platitorului (persoana juridica) precum si datele de identificare ale destinatarului banilor, nu va fi luata in considerare.

Multumim pentru intelegere.

Modul de preluare al autorizatiilor de la sediul A.D.R. poate fi CURIER - operatorul de transport plaseaza o comanda la o firma de curierat rapid pentru preluarea plicului de la sediul nostru, sau DELEGAT  (persoana imputernicita de catre reprezentantul legal al firmei), ce se va prezenta la sediul nostru cu formularul de delegatie semnat si stampilat in original, copie CI, stampila dreptunghiulara a firmei, dovada platii autorizatiilor si CMR-urile solicitate pentru alocarea autorizatiilor Rusia terta / Kazahstan terta.

Vă aducem la cunoștință faptul că Autoritatea pentru Digitalizarea României încurajează utilizarea metodelor electronice de comunicare (e-mail).  Astfel, având aplicată semnătură electronică calificată, toată documentația necesară în cadrul procedurii de solicitare autorizații poate fi transmisă pe e-mail.

Aplicația este disponibilă pentru utilizare conform legii

Datele publicate sunt reale și conforme cu ultimele date furnizate de Autoritatea Rutiera Română. Accesul la contul personal se face pe baza certificatului digital și a datelor de identificare la aplicație.

ADR vă asigură că datele cu caracter personal pe care le furnizați în cadrul formularelor de pe site, vor fi tratate în conformitate cu prevederile GDPR și cu politica instituției privind protecția datelor personale, siguranța acestora fiind o prioritate pentru instituția noastră.

De asemenea, prin prelucrarea datelor cu caracter personal ce se pot regăsi în formularele specifice din aplicație, vă exprimați acordul ca acestea să fie prelucrate de către ADR în scopul evidenței și corespondenței cu utilizatorii SIAE, îmbunătățirii serviciilor oferite sau alte scopuri pentru realizarea intereselor legitime ale ADR.

Program de lucru

Începând cu data de 25 octombrie 2021, procedura de returnare și eliberare a autorizațiilor pentru transportul internațional de marfă se va efectua doar prin sistem de curierat.

Pentru detalii suplimentare, accesați secțiunea NOUTĂȚI.