Vă informam ca certificatul digital pentru operatorii de transport interna?ional de marfa se elibereaza dupa achitarea acestuia, valoarea lui fiind de 49,98 lei ( TVA inclus ) , conform Deciziei Pre?edinte AADR disponibila aici.
Autoritatea pentru Digitalizarea României pune la dispozitia operatorilor de transport, posibilitatea platii online cu cardul a certificatelor digitale prin intermediul platformei www.ghiseul.ro - click aici
Pentru plata facuta prin www.ghiseul.ro, generarea certificatelor va fi facuta dupa primirea de catre Dvs. pe e-mail, a dovezii de plata ?i trimiterea ei pe e-mailul dedicat autorizatii@e-licitatie.ro
Suma se achita catre:
Beneficiar: Autoritatea pentru Digitalizarea României
CUI Beneficiar: 42283735
Cod IBAN: RO58TREZ70520G330800XXXX deschis la Trezoreria Sector 5
Adresa Beneficiar: Str. Italiana, nr. 22, sector 2, Bucure?ti
• Pentru plata facuta prin virament bancar sau mandat postal, conform “Normelor si Procedurilor de Utilizare SIAE” articolul 5 (3) - operatorul SIAE are obliga?ia ca în maxim 5 zile lucratoare de la data primirii cererii de generare certificat digital, sub rezerva încasarii tarifului de reînnoire/înscriere (plata facuta de dvs trebuie sa figureze pe extrasul de cont pe care institu?ia îl prime?te de la Trezorerie - se prime?te zilnic, cu încasarile din ziua anterioara) în SIAE, sa genereze certificatul digital.
• Valabilitatea certificatului digital este de un an calendaristic.
Operatorii de transport care si-au modificat adresele sediilor sociale sau care au completat cu date eronate cererea de inscriere in SIAE, trebuie sa trimita prin posta sau firma de curierat, o copie legalizata IN ORIGINAL dupa actul inregistrat la Registrul Comertului, care confirma acest aspect precum si o cerere de modificare adresa in contul din aplicatia SIAE.
CERTIFICATULUI DE INREGISTRARE la Registrul Comertului poate fi prezentat IN ORIGINAL operatorilor SIAE la sediul ADR, in acest caz nefiind necesara legalizarea copiei si transmiterea ei in original.
*modificarea poate fi facuta si din cont operator - DATE IDENTIFICARE
Datele publicate sunt reale și conforme cu ultimele date furnizate de Autoritatea Rutiera Româna. Accesul la contul personal se face pe baza certificatului digital și a datelor de identificare la aplicație.
ADR vă asigură că datele cu caracter personal pe care le furnizați în cadrul formularelorde pe site, vor fi tratate în conformitate cu prevederile GDPR și cu politica institutiei privind protecția datelor personale, siguranța acestora fiind o prioritate pentru institutia noastră.
De asemenea, prin prelucrarea datelor cu caracter personal ce se pot regasi in formularele specifice din aplicatie, vă exprimați acordul ca acestea să fie prelucrate de către ADR în scopul evidenței și corespondenței cu utilizatorii SIAE, îmbunătățirii serviciilor oferite sau alte scopuri pentru realizarea intereselor legitime ale ADR.
Program de lucru
Începând cu data de 25 octombrie 2021, procedura de returnare și eliberare a autorizațiilor pentru transportul internațional de marfă se va efectua doar prin sistem de curierat.
Pentru detalii suplimentare, accesati sectiunea NOUTATI.